מוהלים ורופאים ממליצים כך תימנעו מסיבוכים וזיהומים בברית המילה של בנכםמוהלים ורופאים ממליצים כך תימנעו מסיבוכים וזיהומים בברית המילה של בנכם

מחיר מומלץ למוהל עבור ברית מילה

שתפו

שתפו בפייסבוק שתפו בוואטסאפ שתפו במייל
מחירון

המחיר המומלץ למוהל עבור ברית מילה בהתאם להחלטת הוועדה הבינמשרדית להסמכה ולפיקוח על המוהלים המורכבת מנציגי הרבנות הראשית לישראל ומשרד הבריאות.

מוהל מוסמך – 1,000 ₪
מוהל מומחה – 1,500 ₪

חפשו את המוהל שלכם ברשימת המוהלים, רשימות מוהלים מוסמכים, לפי אזורים, רופאים מוהלים ועוד…

מצוות ברית מילה היא מצווה יסודית וחשובה בחיינו ועלינו להוקיר ולהעריך אותה בהתאם. כמו כן עבודת הקודש של המוהל בברית המילה היא בעלת אחריות גדולה מאד שהמוהל לוקח על עצמו גם מהבחינה הרוחנית וגם מהבחינה הרפואית. נוסף על כך עלינו לדעת שרבים מהמוהלים מתפרנסים מעריכת ברית המילה.

נקח לדוגמא אדם הרוכש נעלי בית בשוק ב-12 ש"ח בלבד. כשהוא ילך איתם לים, אם יאבדו לו שם, הוא לא יצטער כל כך כי זה לא הפסד גדול, הוא מתייחס אליהם בזלזול מה… אבל אם יקנה לדוגמא נעלי בית מקצועיות ב-260 ש"ח הוא לא ישכח אותם באף מקום וישגיח עליהם מאד שלא יאבדו.

כך היחס שלנו ההורים למצוות ברית מילה. אם היא חשובה בעינינו אנחנו משקיעים בה, אם אנחנו מעריכים את האחריות והמסירות שהמוהל לוקח על עצמו ולעיתים קרובות גם בשעות לא שעות ובמענה וליווי ההורים לתקופת זמן – אנחנו נשקיע בזה בכבוד ובשמחה רבה.

המחיר המומלץ למוהל לעריכת ברית מילה נקבע לאחר מחשבה ושיקול דעת על ידי העוסקים במלאכה כל ימות השנה, הוועדה להסמכה ופיקוח על המוהלים.

מזל טוב!

התעריף המומלץ באתר הרבנות הראשית תעריף מומלץ לברית

ברית מילה מצווה מצילת חיים
מה צריך לברית - מדריך מעשי בהכנות לברית מילה

שתפו

שתפו בפייסבוק שתפו בוואטסאפ שתפו במייל